RETOURNEREN

Spijt van je aankoop? Over retourneren doen we niet moeilijk! U kunt uw bestelling zonder opgave van reden aan ons retourneren als:

  • U uw bestelling binnen 14 dagen (na melding) aan ons retourneert
  • Het artikel compleet en onbeschadigd is en graag in voor zover mogelijk originele verpakking

Wanneer je een artikel wilt retourneren, neem even mailcontact op met onze Klantenservice (klantenservice@neyslifestyle.nl) of via de Contact pagina. Doe dit binnen 14 dagen nadat je de bestelling in ontvangst hebt genomen. Wij sturen je een retourformulier toe dat je bij je retourzending kunt toevoegen, je kunt dit ook hier downloaden. Op deze manier dragen wij er zorg voor dat we over alle relevante gegevens beschikken om je retourzending zo snel en correct mogelijk te kunnen afhandelen.

Je kunt het pakket retour zenden via een DHL- of PostNL Servicepunt (kijk op www.dhl.com of www.postnl.nl voor het dichtstbijzijnde adres). Het retouradres staat vermeld in het retourformulier.

De kosten van het retour zenden zijn voor eigen rekening, deze bedragen circa €7,25 in Nederland*. Alleen indien een product buiten jouw schuld om defect of beschadigd is kan de klantenservice besluiten de door jou gemaakte kosten voor retourzending te vergoeden.

Neys Lifestyle is niet aansprakelijk voor het kwijtraken van verzendingen of schade tijdens transport. Zorg daarom ook altijd voor een goede, neutrale verpakking. Wanneer na contact met onze Klantenservice blijkt dat je het pakketje retour kunt sturen, frankeer het dan voldoende. Neys Lifestyle kan helaas geen zendingen onder rembours aannemen en deze zendingen worden dan ook automatisch geweigerd.

Na aanmelding van de retourzending kun je de zending naar ons terugsturen of langsbrengen op afspraak. Op het moment dat wij je retourzending hebben ontvangen, zullen wij binnen 14 dagen het verschuldigde bedrag naar het gebruikte rekeningnummer overmaken. 

* Zware of grote pakketten kunnen qua kosten hoger uitvallen om te retourneren. Ondanks dat wij lage verzendkosten hanteren, zijn de hogere retourkosten voor uw eigen rekening.

BESCHADIGINGEN

Bestelling beschadigd aangekomen? Wanneer je aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging kunt zien, neem het product dan niet aan en vraag dan aan de bezorger om hier meteen melding van te maken.

Wanneer je het product al hebt aangenomen en er later achter komt dat de verpakking beschadigd is, controleer dan of er een defect aan het product is. Als dat het geval is, neem danzo snel mogelijk na constatering contact op met onze Klantenservice (klantenservice@neyslifestyle.nl). We laten je dan zo snel mogelijk weten of we het product kunnen vervangen of het op een andere manier kan worden opgelost.

Ruilen

Wij bieden geen mogelijkheid om te ruilen. Mocht u een artikel willen omruilen voor iets anders, retourneer het betreffende artikel naar ons, waarna wij het aankoopbedrag z.s.m. terugstorten. U kunt het alternatieve artikel ieder moment online bestellen.

© 2014 - 2024 Neys Lifestyle - Landelijke woonaccessoires webshop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel